Problemer med appen til Aktiv Bedrift etter iOS7 oppgradering?

Postet av NBIF den 4. Nov 2013



En ny versjon av Aktiv Bedrift appen for iOS7 er på vei til AppStore. Denne vil være kompatibel med iOS7 og løse problemene for de som har oppgradert til iOS7.

Hva er nytt?
  • Mørke rullegardinmenyer hos brukere av iOS7.0.3 vil se normale ut
  • Appen vil være tilpasset iOS7 sitt nye design.
  • Generelle ytelses- og stabilitetsforbedringer

For de som allerede har oppgradert til iOS7 og ikke får registrert aktiviteter minner vi på at man kan registrere aktivitet via nettsidene frem til den nye iOS7 appen er tilgjengelig i AppStore.

Vi viser også til vår generelle feilsøkingsguide for de som evt. har andre problemer:
http://www.aktivbedrift.no/p/2255/feilsoking-av-aktiv-bedrift-ios-app


1 Kommentar

Kommentarer

  • Westbye, Amund

    Android-appen har problemer med innlogging. Den aksepterer ikke ruker/pass og logger brukeren ut etter hver sesjon. Dermed kan den ikke brukes (Android 4.3, Note3)

    27 november 2013

Logg inn for å skrive en kommentar.