Sesongåpning på ski.

Postet av Svein Østvang den 13. nov 2017

Endelig var det mulig å få seg en skitur på Golsfjellet.

Riktignok bare i scooter spor, men det var godt å ha snø under beina.


Logg inn for å skrive en kommentar.

Siste fra

Arkiv